Jep, samaa tylsää täällä kokoajan. Kerhoja ja malttamatonta odotusta lomaan.

Tasan viikon päästä muutan ja pikkuhiljaa aloin pakkaamaan sitä varten. Tätyy kattoa että mitä ottaa suomilomalle mukaan ja mitä jättää tänne ja mitä minnekkin. Ja kun tällähetkellä mulla on kolme matkalaukkua ja yhdelle täytyisi joku paikka keksiä, ei mikään lentoyhtiö päästä mua vaihtamaan paikkaa kolmen matkalaukun kanssa :D

Meillä tosiaan tuli nyt haut talveksi ja pitäisi sitten talvikohdetta alkaa miettimään. Laitoin jo omani menemään, ens viikon keskiviikkona pitäis sitten tulla tulos. Joko ihan huippukohde tai sitten paksa. Mutta katsotaan rauhassa. Toisaalta houkuttais suomeenkin jääminen, tai vaikka ruotsiin meno (;)), mutta enköhän mä kokeile vielä talven työskentelyä kuitenkin. Sit kattoo että mihin sitä jatkaa jos jatkaa.Suomessa oon kun saan tulokset joten sillonkin saa kattoa vähän fiilistä sitten.

Ei tässä muuta. Samaa vanhaa. Ens viikosta tulee hassu kun meillä ei oo isompien lasten kerhoa ollenkaan, pienet vaan, joten iltapäivisin on jotain ihan ihmejuttuja sitten keksitty täyttääksemme liikaa vapaata. Huomaa kyllä että pomolla on ollut vähän hankaluuksia keksiä mulle tekemistä täällä mutta ei haittaa, ompahan aikaa ottaa aurinkoa :D

Niin, ja olen huomannut että miehet jotka saa tän neidin nauramaan, osaa tehdä lähtemättömän vaikutuksen. Jestas että hyvä huumorintaju on sitten vallottava piirre!