Tänään on kyllä ollut aika kiva päivä kanssa. Voi olla että se että kirjottelen ylös fiiliksiä, parantaa myös samalla niitä.

Aamulla heräsin kymmeneltä ja söin vähän aamupalaa ja suuntasin altaalle. Hengailin ja luin hyvää kirjaa siellä kolmisen tuntia ja juuri kun ajattelin sielä lähtöä sinne alkoikin tulla paikallinen perhe ystävineen ja mekkala oli melkoinen. Perheen about 3v tyttö oli kyllä niin suloinen, kovasti yritti jutella mutta harmi vaan kun meiltä ei yhteistä kieltä löydy niin heikonlaiseksi jäi.

Altaalta suuntasin suihkuun ja syömään ja sitten töihin. Töissä ohjelmassa kahden elokuvan katsominen ja meni kaikki hyvin joten ei kamalan rankkaa :D Mainiointa oli kun minulla on töissä yleensä aina hiusket jollain sykeröllä tai ponnarilla (pitää olla kiinni) ja nyt hetkeksi olin avannut hiukset jotta ne kuivuisivat kun juuri ennen töitä kävin suihkussa. Eräs ruotsalainen lapsi pystähtyi taakseni ja kysyi todella vakavana työkaveriltani että "mitä ton(eli mun) hiuksille on käynyt?!" Rupe hieman naurattaa ja vedin sitten hiukset kiinni jos ne nyt niin järkyttävän näköiset kerran olivat :D

Toisen leffan, Kung Fu Pandan, oon nähnyt sen verran monta kertaa jo (lähes joka viikko on se valittu :/ ) että jatkoin aamulla aloittamaani kirjaa sen ajan.

On muuten hyvä kirja, oon lukenut tän päivän aikana melkeen kokonaan, yhteensä kolmestasadasta sivusta kolmisenkymmentä jäljellä, joten kunhan pääsen takas tonne omaan kämppään niin enköhän lueskele loppuun sitten :)

Töistä kävelin rantatietä pitkin auringonlaskussa kotiin ja sitten oonkin istunut tässä koneella...jospa tonne huoneeseen kohta tosiaan sitte vetäytyis...

 

(Haha, just huomasin et molempina edellisinä päivinä oon miettiny ulos lähtemistä - thats me .D En oo tosiaan missään ollut kuitenkaan muuta kuin syömässä eilen illalla, ei sitä sit kuitenkaan jaksa lähtee. Maanantain toogabileitä odotellessa :D )