Sit olis juhlittu.

 

Maanantaina oli ihan normipäivä töissä. Ihan loistavaa oli kun meidän kammoitsemaan minidiscoon ei tullut tarpeeksi ilmottautumisia ja meidän ei tarvnnut sitä järjestää. Päästiin siis töistä paljon aikasemmin ja mentiin sitten toimistolle tekemään kaikkea tärkeetä, kuten kopioimaan lapsille lisää värityskuvia sun muuta. Sen jälkeen lähdettiin moikkaamaan työkaveria klinikalle jossa hän joutu olee vielä yhen yön kun oli sen verran kipee. Klinikalla sit vierähtikin useempi tunti ja kotona olin vasta ysin pintaan joten tuli vähän kiirus alkaa valmistautuu togabileisiin.

Äkkiä suihkuun ja meikkiä naamaan ja sitten lakananvirittelya melkosen kauan. Loppuenlopuksi kun kaikki alko olee valmiita niin siirryttiin katolle ja siellä sitten juteltiin, valokuvailtiin (paljon!) ja hilluuttiin ja juotiin ja pidettiin hauskaa. Kaikki oli todella hyvännäkösiä lakanavirityksissään, mutta siitä huolimatta baariin lähdettäessä vaihdettiin normaalimpaa päälle. Minä tietenkin vedin taas kaikista korkeimmat korkkarit jalkaan ja tanssin koko illan. Kuulin jälkeenpäin vähän vittuiluakin siitä että mulla oli aika kivaa, vastasin näihin kommentteihin tosin tyynenrauhallisesti "thats me" sillä olen kuullut tästä minun iloisesta humalavaiheesta useampaankin otteeseen.

Mutta eikös oo pääasia että on hauskaa? Kyllä sanon minä.

Baarista tultiin sitten johonkin aikaa jollakin ja olin sitten huutanut jengiä yöuinnille. Tietenkin. Noh, osa jengistä sitten tuli ja hilluttiin ja juteltiin altaassa kunnes jossain vaiheessa sitten päädyin unten maille...

Unta vedin kahteentoista asti jonka jälkeen raahauduin tietokoneeni kanssa alakertaan kipollinen vesimelonia mukana. Vähän aikaa rentoutuen ja sitten hakemaan työkaveria klinikalta (minä tosin en suostunut kuskiksi tässä vaiheessa) ja sitten kokoonnuttiin koko työporukka altaalle ottamaan kohdekuvia. Kaikilla työvaatteet päällä, pousailtiin altaan reunalla erilaisissa paikoissa ja asennoissa ja lopuksi hypättiin veteen. Tuli ihan loistokuvia niistä.

Loppuilta sitten rennosti, mentiin hakemaan vielä ruokaa Goodysistä joka on heikko versio jostain McDonaldsin tapaisesta, mutta menettelee darrassa kun lähin oikee mäkki on 70km päässä.

Illalla tuli sitten datailtua pitkään ja tänään aamulla taas töihin.

Peruspäivä duunissa, muutaman työkaverin viimeinen päivä kun ne lähtee huomenna ktoiin :( Joten tänään mennään dinnerille sitten yhteen ravinteliin tonne vanhaan kaupunkiin. Kauhee ikävä kyllä tulee  noita työkavereita, on ihan huipputyyppejä ja tää mesta jää kyllä todella vajaaks ilman niitä :( nyyhnyyh.

Nyt sitten oottelen että kello tulis lähemäks kasia ja pääsis syömään. Vaihteeks istun koneen äärellä, tosin kipeetä hommaa tää on. Selkä jostain syystä ihn paskana, sattuu kovasti. Ehkä pitää syödä vähän kaverin nappuloita jos ne auttais :p

 

4,5vkoa mun lomaaaaaan!!!