Olen ajatellut blogin alottamista koko sen ajan mitä täällä olen nyt ollut. Ihan siksi että voisin itsekkin lueskella ja laittaa talteen juttuja mitä täällä kerkiää tapahtumaan. Mitään päiväkirjaa en käsin saa aikaiseksi kirjoitettua, yhden nätin vihkonkin ostin sitä varten ja yhtenä iltana siihen kirjoitin mutta sen jälkeen en ollenkaan. Jospa nyt sitten saisi aikaiseksi kun tuntuu että vihdoinkin iltaisin on aikaa. Aikeisemmissa kämpissä kun ei ollut nettiäkään niiin olisi ollut hieman hankalampaa, mutta täällä ei tuu paljoo muuta iltaisin tehtyäkkään kun roikuttua netissä.

 

Tänään oli töissä aika peruspäivä, aamupäivä pienten kanssa sisällä ja iltapäivällä isojen kanssa rantapäivä ulkona. Kuumaa hommaa istua rannalla työvaatteissa ja seurata kun muksut rakentaa hiekkalinnaa sun muuta.

Vapaa olin neljän jälkeen ja työkaverin L:n kanssa sovittiin että kävellään kotiin, mennään vaihtaa bikinit ja siirrytään rannalle. Älyttömän tuulista ja punainen lippu salossa. L:n kanssa nähtiin sitten lisää työkavereitamme rannalla ja heillä oli jopa mun uimapatja siellä mitä etsiskelin ennen rannalle lähtöä meidän altaalta. Olin ihan hiilenä kun luulin että jotku paikalliset on mun hienon pinkin patjan pöllineet, mutta työkaverit olikin vaan lainanneet. Ja hyvä niin, meillä oli ihan superhauskaa meressä kun kuuden hengen tyttöporukalla pompittiin suolaisten jättiaaltojen läpi.

Uimisen jälkeen en jaksanutkaan kamalan kauaa rannalla makoilla vaan lähdin kotiin ja tein ruokaa. Äitiltä oli tullut onneksi mukava maili ja se piristi, tosin samalla aina kasvattaa vähän ikävää. Mutta onneksi se tulee veljen kanssa pian mua moikkaamaan.

Omassa kämpässä söin ja sitten tulinkin koneen kanssa meidän "nettikahvilaan" eli yleiseen tilaan jossa netti toimii parhaiten ja työkavereiden kanssa hengaillaan. Tässä sitten onkin juteltu jos jonkinmoista.

Nyt tuolla naapuri soittaa täysillä musiikkia niin että koko kylä kaikuu. Tekis melkeen mieli lähteä baariin yhelle drinksulle tai jotain. Tai avata ite viinipullo tänne alas.. tai sitten ootan vaan kiltisti ens maanantaihin. Sillon meillä on kolmen työkaverin läksiäiset ja teemana togabileet :D